Allt är ordnat nu

Igår blev jag lite arg på mamma, men det är bra nu. Vi bråkar inte så ofta jag och mamma, men när vi gör det så kan vi bli så arga att vi ignorerar varann i flera timmar. Men oftast brukar en god natts sömn rätta till allt igen. Så nu är det bra.
Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag och kompisarna velar mellan att träffas eller sitta hemma själva och göra läxorna. Det är svårt. Ett svårt beslut. Egentligen borde jag nog göra läxorna eftersom att det är måndag imorgon igen (varför går helgen så fort?!). Jag gör väl det nån annan gång som vanligt.
Är så jäkla trött, har sovot ganska lite inatt faktiskt. Vet inte riktigt varför.
Jag är helt förstummad över hur många besökare jag fick igår. 14 stycken!! Det är säkert jättelite för de flesta, men jag är helt överlycklig. Kan inte fatta hur jag fått så många. Och så fick jag asmånga kommentarer på inlägget där jag lagt upp en bild på klänningen. Många sa att den var jättesnygg och några ville veta vart jag köpt den. Tack! Sånna saker får mig att vilja fortsätta blogga.
Har inte så himla mycket mer att skriva om. Ska nog ta mig en funderare på lämpliga skolavslutningssånger.

Kommentarer
Postat av: Hannah

mitt rekord e 7 =(

2008-04-13 @ 10:40:27
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0