Äter glass...

Kom precis ut ur duschen. Det var lika jobbigt på dansen idag som de tre senaste lektionerna. Men, man får håll ut liksom.
Börjar bli orolig för att jag och Emma inte ska få sjunga på skolavslutningen. Jag menar, det har gått över en vecka och musikläraren har inte svarat på lappen vi la i hennes fack. Jag vill sååå gärna sjunga på skolavslutningen, så jag hoppas verkligen att det inte är försent. Ska nog pröva att mejla henne.
Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga upp en bild på byxorna jag köpte i helgen, men det går tyvärr inte. Hade tänkt ta bilden med webbkameran nämligen, men det visade sig att jag inte har nåt program på datan där jag kan ta kort med webbkameran. Varför försvann mobilsladden?!?
För övrigt har det inte varit så annorlunda tisdag idag. Samma jobbiga lektioner, och samma krävande av lärarna. Det är i alla fall skönt att det snart är sommarlov. Appropå sommarlov, jag fick veta att jag får sommarlov den 10 juni i år. Fatta!! Jenny, (som faktiskt blir 18 år imorn) får sommarlov 4 juni. Guuud vad hon kommer sukta mig. Hoppas i alla fall att vi börjar lite senare då.
Om vi går tillbaka till syrrans födelsedag så är den alltså imorn. Det ska bli kul, jag älskar att ge bort grejor, lika mycket som att få. Imorn kan jag alltså äntligen berätta vad jag ska ge henne.
Sen är det ju också Emmas fest på lördag. Hon vill inte säga vad vi ska görapå dan, förutom att vi ska sova över hos henne på kvällen. På inbjudan står det: Välkommen på Emmas _ _ _ _ _ fest. Jobbigt.
Slutligen så måste jag tipsa om Ugly Betty, som äntligen har kommit tillbaka. Det går ikväll klockan 8 på femman. Efter det kommer också Desperate Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0