dizzy

Har precis vaknat, och fick en sådan stark känsla att jag ville blogga. Jag har egentligen inte så mycket att skriva om, men jag tycker bara det e så kul att blogga på morgonen.
Idag ska jag träffa mina kusiner. Det ska bli ganska kul, men det är jobbigt för vi ska åka hem till dem, och de bor typ långt ute i rotebro eller nåt. Man måste åka pendeltåg typ 10 stationer, det är jobbigt. Har inte riktigt fattat om vi skulle äta middag där eller nåt. Men, vi får väl se vad som händer.
Jag tror att jag ska ha min nya blus idag. Den är jättefin.
Jag kom typ på ett efterrättsrecept nu. Ni vet sånna där Werthers Orginal Eclair, som är kola fylld med choklad? Man kan ta sånna och sp kan man smälta dem så att de blir som en kolachokladgojsig fudge. Då kan man ta den och hälla över glass eller så kan man lägga den i ett pajskal och ställa in den i kylen. Då blir det till en kolachokladgojsigfudgekaka. Det vore nog gott, tror jag i alla fall.
Vet inte riktigt mer vad jag ska säga, så jag får nog sluta nu. Även om jag skulle vilja fortsätta så går det inte. Man måste liksom ha någonting att skriva för att blogga.
Jag fattar inte folk som skriver typ tre sidors inlägg. Hur orkar de liksom? Jag blir asglad om jag kan skriva en halv sida typ.

Kommentarer
Postat av: Hannah

men hannah du som skriver ganska sällan borde ju skriva vad som har hänt, roliga program, bra låtar eller sånt!

2008-04-07 @ 09:59:33
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0