Emmas fest

Emmas fest var skitkul!!
Temat var som sagt choklad, så hon tog med oss till en chokladfabrik! Vi fick en bakelse var, och jag tog en chokladtårta. Den var hur god som helst. Det blev lite förstört för Ragna råkade höra Emmas mamma prata i telefonen om vad vi skulle göra så hon visste, men hon och Emma ville inte säga vad det var vi skulle göra till mig och Hannah. Sedan, innan vi kom till fabriken så kom jag på vad vi skulle göra!! Jag är överlycklig för det.
När vi sedan var hemma hos Emma gick vi på promenad och tog massa bilder, åt chokladdoppad frukt och chips och kollade på film. Det var jättemysigt!
Idag ska jag på stan med kompisarna i alla fall. Det blir liksom som en efterfest. Alla ska typ köpa nåt så det kommer nog ta lite tid...
Måste gå nu, bloggar mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ochrasy

haha, vad coolt att åka på en chokladfabrik :D

sv:det hoppas jag inte, för jag har varit sjuk nästan hela vintern nu.

2008-04-27 @ 12:51:14
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Marina

Svar: Kul att jag kunde hjälpa till. Hoppas att den är bra för dig med, det är inte kul att ha problem med nagelbanden. Lycka till! =)

Ha en bra söndagskväll! xD

2008-04-27 @ 19:05:46
URL: http://marinaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0