Haj

Idag har vi haft träslöjd. Man blir alltid lite deprimerad ett tag efter träslöjden därför att det är så jäääävla tråkigt. Gör man liksom fel tar det typ hundra lektioner att rätta till, eller så går det inte alls. Jag önskar att jag hade syslöjd. Där kan man bara sprätta om man gör fel, plus att det är sååå mycket roligare.
På gympan idag hällde Sandra vatten på mig. Hon ba: jag trodde att du ville ha eller nåt. Världens sämsta ursäkt. Då hällde jag på henne, då tog hon av korken på flaskan och hällde typ hela flaskan över mig. Tur att detta skedde i omklädningsrummet efter gympan, eftersom att min tröja blev helt genomskynlig när det var vatten på den. I alla fall, då sa jag att om Sandra gick in i duschen med kläderna på så skulle vi vara kvitt. Hon ba: aah visst. Sedan stannade hon kvar i duschen aslänge, så hon blev ganska blöt om man säger så. Jag tror inte att hon hade tänkt så noga på saken, det blev liksom lite problem efteråt haha.
Jaja nu har jag i alla fall gjort min engelskaläxa där jag ska prata om Jack Johnsson i två minuter. Det kommer inte bli nervöst, eftersom vi bara ska prata för typ 6 pers eller nåt.
Ska gå på sång om 1 timme och 20 min. Det ser jag fram emot. Det är så kul på sången. Jag gillar när vi sjunger stämmor och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0