Hallooo

Har fått världens konstigaste mejl, det står bara massa bokstäver på avsändare typ hjf jdi. Det är asweird, och läskigt. Jag har inte vågat öppna det än, tänk om det är virus!?! Emma sa att jag inte skulle öppna det , så jag har tagit bort det nu.
Idag på dansen hade vi vikarie. Jag gillar den vikarien, men det var bara en grej som var pinsam. Jag går ju på streetdance, och då snackar man mycket om groove. Man ska liksom gunga i varje rörelse. Det vi gjorde idag som var pinsamt var att alla skulle ställa sig i en ring, och sen skulle man i tur och ordning ställa sig i ringen och groova, göra danssteg och sånt medans alla stod stilla och kollade på. Det var azzzzzpinsamt.
Nu är vi lediga några dagar. Skööönt. Hoppas det blir fint väder också, hade nämligen planerat med kompisarna att gå på picnic i helgen.
Har panik!! Har ingen aning om var jag ska hitta ett par vita skor som jag gillar. Hoppas jag hittar dem.

Kommentarer
Postat av: Hannah

UUUUH vad pinsamt!!

2008-04-29 @ 17:38:53
URL: http://hannahinabox.blogg.se
Postat av: Emma

Fan va pinit!

2008-04-29 @ 18:17:15
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Postat av: Ochrasy

är det roligt att dansa street? jag har dansat hip hop förut men nu dansar jag disco, ska börja med street i höst.

sv:hehe, den är faktist jättebra ;) jag älskar johnny depp.

2008-04-29 @ 21:50:05
URL: http://ochrasys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0