Hej hej

Skulle sätta på datorn men istället välte jag mitt glas med oboy. Som tur var hamnade inget av det på datorn. Vill inte skriva så mycket, men jag kände bara att jag var tungen att skriva eftersom att det inte har hänt på några dagar.
Idag spelade vi volleyboll på gympan. Varken jag eller nån av mina kompisar ville serva, och vi slapp från det nästan hela lektionen. Men på nåt sätt var jag tvungen att serva, och det gick så jäkla dåligt!! Innan jag sköt iväg bollen så jag sa hela tiden typ: nej, jag vill inte, jag kan inte. Men då skulle alla typ peppa mig och visa hur man gjorde och så. Och då var jag ju tvungen att göra det. Bollen for typ typ åt helt fel håll, och för mig var det jättepinsamt. Det kändes som att jag blev röd som värsta tomaten. Efteråt skulle alla bara säga att jag var jätteduktig, vilket jag vet är en lögn eftersom att efter ett slag som det så kan det inte vara något annat än dåligt.

Orkar inte skriva mer, ska spela ett spel på spela.se som heter The Morning After. Man ska typ hitta massa grejer och göra massa konstiga spel. Men det är ganska kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ska spela the morning after nu =P

2008-04-04 @ 18:54:13
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0