Hej hej

Idag har jag och Halle varit på stan. Vi köpte presenter till Emma och jag köpte presenter till min syrra. Kan dock inte berätta vad det var vi köpte för att båda dessa personer kan läsa min blogg.
Dessutom köpte jag min klänning på gina tricot. Dock en annan färg, eftersom det såg lite ut som att jag skulle på begravning med den svarta. Det blev en aprikosfärgad istället. Bild kommer senare. I alla fall, jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla den ännu. Men det är bara att lämna tillbaka om jag gillar den om en vecka. Det som är lite speciellt är att den är armlös, vilket jag är ovan vid. Jag har aldrig haft en klänning utan armar förut. Där för ska jag ha den på mig ett tag och se hur det känns i den.
Jag åkte till stan med 450 spänn, och därifrån med 11,50. Men mer än hälften köpte jag faktiskt till an´dra för. Det känns skönt, för då får jag inte skuldkänslor över att jag spenderat så mycket pengar på mig själv.
Förresten, jag har kommit på att jag nog vill sjunga solo på skolavslutningen. Det vore kul tror jag. Jag vet dock inte vilken sång jag ska välja att sjunga om jag nu får sjunga. Har funderat på Killing me softly men jag är inte säker. Om ni har några tips på bra låtar som är passande för en skolavslutning, säg gärna till. Jag behöver er hjälp.
Förra året sjöng jag en vers på en låt själv, nu vill jag sjunga en hel sång.
Baj baj

Kommentarer
Postat av: Hannah

3 dock i ditt inlägg

2008-04-12 @ 19:44:26
URL: http://hannahinabox.blogg.se
Postat av: Emma

Du ska nog inte sjunga killing me softly eftersom de sjöng den på vårkonserten

2008-04-12 @ 22:44:33
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0