Hejsan

Halooooo. Nu sitter jag här hemma hos Halle och äter mellis.
Jag vill få så jäkla många besökare, men det höjs aldrig. Därför, ni som faktiskt läser min blogg, tipsa alla era kompisar. Tipsa dessutom era kompisar om Halles blogg, www.hannahinabox.blogg.se. Både hon och jag försöker få massa besökare men har typ inga alls. Vi är helt desperata. 
Idag var en ganska tråkig dag, men egentligen skulle vi ha ett so - föredrag idag. Det blev förflyttat till fredag istället. Nu ska vi ha tre föredrag på fredag, vilket är väldigt jobbigt för mig.
Halle sitter och snackar massa skit. Jag fattar inte vad hon snackar om. Hon sitter och småskrattar också, och sjunger. Fast i och försig, hon brukar vara så här.
Nu försöker hon härma mig när jag sjunger, men det går ite så himla bra. Kasst faktiskt.
Om nån har en idé på ny header, så säg gärna till. Jag vill verkligen göra en ny header som är nåt att ha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hannah, att du kallar Hannah Halle tror jag du förlorar läsare på :P

2008-04-09 @ 14:56:00
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0