Ja...

Dagens första inlägg och klockan är 22:45. Jaja, ibland blir det så.
Har ont i revbenen. Vet inte om det är för att jag är hungrig eller nåt.
Idag hade jag matteprov. Det gick nog helt okej. Det är en uppgift som jag vet att jag gjorde fel på, så ett fel kommer jag i alla fall ha. Men det kändes som att det gick ganska bra.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har liksom inte hänt så mycket. Därför skriver jag inte så himla mycket, för jag tycker det är bättre att skriva ett inlägg med betydelsefulla meningar än en halv sida full med skit.
Jag är snuvig och har lite ont i halsen, undrar om det kan vara pollenallregin? Mamma har en ganska stor pollenallergi så det är gansk asäkert att jag också har den.
Skriver nog lite fler inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0