Kan man tänka sig?

Jag satt hela dagen igår och gorde headers till min blogg, och glömde helt bort att skriva på den! Därför gör jag det nu istället.
Idag är det måndag. Jag skolkar inte från skolan, jag har ju studiedag. Jag får ett leende på läpparna när jag kommer på att alla andra elever sitter och kämpar med matten just nu, medans jag sitter i pyjamas framför datan och bloggar och chattar. Mitt liv är väl för bra.
Idag sk ajag vara med kompisarna. Äntligen ska jag få träffa Ragna!!! Hon som har varit borta i två veckor, eftersom att hon har varit i New York och Boston. Jag har saknat henne asmycket. Och jag måste faktiskt erkänna, ett tag glömde jag faktiskt bort hur hon såg ut.
Om det är någon som har någon bra idé till en header så säg gärna till. Har laddat ner proversionen av photoshop och är helt galen i det. Sitter på all min lediga tid och håller på och skapar. Det är verkligen jättekul!!
Tipsa också om roliga spel och tävlingar, för sånt älskar jag! Jag vet att jag har bett om det tidigare, men inga tips har rullat in, så det är väl bara att fortsätta be.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fin måndag :)

2008-04-07 @ 10:20:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Emma

Hannah alla andra sitter inte och gör matte, hela vår skola har ju också studiedag!

2008-04-07 @ 11:09:21
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0