Läskigt

Det var värsta killen som ringde på dörrn ashårt och länge och då smög jag ut i hallen för att kolla i titthålet vem det var. Det var värsta läskiga killen och då låtsades jag att ingen var hemma. Man har ju hört läskiga historier om folk som typ blivit dödade av folk som ringt på dörrn och killar som ringt på dörrn och gjort reklam för ett jättebra dörrlås och folk har köpt och satt in i sina dörrar och egentligen så har den där "låsfirman" kopior på alla nycklar så de kan ta sig in i alla lägenheter och ta grejer. Det vill man ju inte ska hända liksom.
Vet att jag inte bloggade igår, men hade liksom inte tid. Väcktes av telefonen som sa att jag skulle träffa mina kompisar om typ en timme, hade då alltså ingen tid att blogga, eftersom att jag skulle äta frukost, duscha, klä på mig, sminka mig och fixa håret. Det tar lite tid liksom. I alla fall för mig. '
Idag var första leggings dan!!!!!!!!!!!!!! Det kändes så jäkla skönt.
Idag efter skolan gick jag och Hannah till Götis för Hannah skulle köpa leggings. Då köpte jag en vit t-shirt, jättesnygg faktiskt för att vara en helt vanlig t-shirt. Imorn ska jag ha den till blåa piratbyxor, sedan ska jag trycka på den till på torsdag. Det är en kul grej att göra för då blir det som att man har nya tröjor men egentligen är det samma. Vet inte riktigt vad jag ska trycka på den, men jag ska i alla fall skriva med typ skrivstil på den. Jag såg en sån modell på HM och då ska jag försöka göra ungefär samma sak fast för 80 kr mindre. Kap va? Måste bara komma på vad det ska stå på den. Har tänkt på att skriva som ett brev eller typ tankar eller massa citat från kända personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0