Lördag

Idag ska jag på Emmas "fest". Vet inte om man kan kalla det fest när man bara är 4 personer. I alla fall, vi vet fortfarande inte vad vi ska göra på dan, och det gör mig väldigt frustrerad. Har också lite panik för jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.
Jag ska ha skönhetssalong innan jag går hemifrån idag. Jag ska måla naglarna, både fötter och händer, behandla ansiktet, duscha, fixa håret (kanske nån slags inpackning för håret) och sminka mig extra fint. Jag längtar så himla mycket tills halv tre när vi ska få veta vad vi ska göra. Vi ska typ åka buss eller tunnelbana (tub som pappa säger) dit vi ska. Det värsta är att vi kommer typ inte veta vart vi ska när vi är på bussen. Vi kommer bara åka runt utan att veta vart vi ska. Vi har i alla fall fått några ledtrådar på vad vi ska göra:

1. I fyran skulle jag, Emma och Ragna göra det här men när vi kom dit så var det stängt.
2. Vi ska var ganska hungriga, så det kanske är nåt med att äta.

Jaja, ska inte blogga så mycket mer, ska börja göra mig iordning. Berättar sen vad jag bestämde mig för att ta på mig.
Ha det så bra, kommer inte kunna blogga mer idag eftersom att vi ska sova över hos Emma sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0