Måndag

Är hos Hannah, som sitter bredvid mig och slår in Emmas paket. Samtidigt lyssnar vi på lite musik. Ville bara skriva mitt dagliga inlägg, berätta lite hur dagen har varit och så.
Idag har dagen bara flytit på, vi har haft alla vanliga lektioner och inga förändringar har skett. Allting har varit som vanligt liksom.
Imorn ska vi till Tekniska museet. Måste komma ihåg att ta med pastasalladen som kommer stå i kylen. Har faktiskt ingen aning om varför vi ska dit, men vi får en timmes sovmorgon, så då mår jag bra.
Jag ska göra mycket imorn. Det är både museum, dans, laga mat och Desperate housewives. Därför måste jag nog gå och lägga mig tidigt imorn.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vi har ju sovmorgon?

2008-04-14 @ 18:47:10
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0