Mår illa

Har mått illa i flera dagar nu, undrar vad det är...
Idag hade ju ju vi de tre muntliga framställningarna. Det gick ganska bra. Bättre än jag trott i alla fall. På svenskan skrattade typ alla åt det jag sa, inte för att retas, men för att på något sätt var innehållet roligt. Fattar inte riktigt varför men jaja.
Efter skolan gick jag och kompisarna till Götgatan. Kollade på Gina Tricot, HM och Bikbok. På Gina Tricot hittade jag en asfin klänning som jag nog ska ha på skolavslutningen. Den är svart, armlös med knappar högst upp. Jag gillar den verkligen. Men jag har inte köpt den än, ska snart göra det.
Ni kanske tycker att jag är konstig som köper skolavslutningsklänning i april. Men sanningen är, att det gör jag varje år. Dessutom, Halle köpte sin skolavslutningsklänning i februari en gång. Det slår väl nästan alla rekord.
Idag när jag och Halle gick hem från Götgatsbacken såg vi två bilar med 009 moch 010. Vi blev asglada. Så här är det nämligen: Jag och mina kompisar letar efter nummerskyltar i stege. Asså, man börjar med att leta efter 001, sedan när man hittat den letar man efter 002 o.s.v. Det tar tid, för det finns registreringsskyltar med olika siffror upp till 999. Men det är ett kul tisdfördriv. I alla fall, nu ska jag och Halle leta efter 011. Det var jobbigt, för vi såg 012, men man måste se dem i ordning för att de ska räknas, så vi kunde inte använda den.
Jajja, ses snart igen...

Kommentarer
Postat av: Hannah

ALLIHOPA JAG HETER INTE HALLE JAG HETER HANNAH!!! JAG E INGEN KILLE!!

2008-04-11 @ 19:43:42
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0