Mår så jäkla dåligt

Har precis kommit hem från dansen, och det känns som att jag typ ska svimma. Jag vet inte om det var för att min danslärar ekörde hårt med oss den här gången, värsta friskis och svettis, eller om jag håller på att bli sjuk. Dessutom mår jag jätteilla. Det skulle nog inte vara så bra om jag svimmade och spydde på samma gång. Usch, sluta tänk på det.
Igår var det jättekul. Vi fick våra I love New York - tröjor och de var jättefina. Men idag hade vi bild och då råkade jag få orange färg på tröjan. Det var akrylfärg så det går tydligen inte bort, så jag är lite ledsen. Vi fick bort det mesta innan det hade torkat med tvål och vatten, men ändå. Den känns inte som förut. Mina kompisar försökte pigga upp mig genom att säga: Det är i alla fall bra att det är samma färg som hjärtat! och Det ser bara ut som att du har lite ketchup på tröjan! Som om det skulle göra mig gladare. Bra försök kompisar.
Ska redigera en bild på photoshop. Förhoppningsvis blir den bra. Blir den bra är det första jag gör att lägga ut den på bloggen så alla kan få se. Sedan håller jag också på att göra min framsida till elvkalendern. Den blur jättesnygg tycker jag.
Fick plötsligt jätteont i ryggen.
Om ni vill ladda ner lite bra låtar: Regina Spektor Love Affair, Maia Hirasawa Roseline, Jack Johnson Do You Remember.  Alla dessa artisters låtar är bra, men dessa är speciellt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0