Morgon

Hejsan. Har precis ätiti frukost, vilket är väldigt omvanligt för mig. Asså, jag brukar äta frukost, men mamma brukar få skälla på mig en stund innan jag äter. Ni förstår jag är ingen storätare på morgonen. Jag är helt enkelt aldrig hungrig.
Idag ska jag på stan först några timmar, sedan ska jag träffa pappa. Det ska bli kul.
Funderar på att göra nåt på photoshop, men vad??? Om någon har nån idé, säg gärna till. Är faktiskt lite desperat. Jag tycker liksom att det är askul med photoshop, men har ingen inspiration. Sånt tycker jag alltid är så jobbigt, man vill så mycket men på nåt sätt så går det inte.
Skriv gärna kommentar på inlägget lite längre ner, vilken frissa jag var snyggast i. Kort hår, eller långt hår.
Ringde precis papi, han är tydligen jättesjuk. Eller jätte och jätte, men han är väldigt förkyld. Jag ska köpa med mig lite grejer på väg hem till honom sen. Halstabletter och sånt.
Jag själv känner mig också lite snuvig. Fortfarande får man väl säga. Jag skrev ju om det igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

godmorgon :)

2008-04-19 @ 10:28:06
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Emma

Vad ska du köpa på stan holam?

2008-04-19 @ 11:29:36
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0