Morgontrött...

Det känns som att jag ska somna när jag sitter här framför datan. Mina ögonlock hänger över ögonen, så jag kan bara se en liten springa av min omgivning. Så känns det för mig att gå upp tjugo över åtta på en helgdag. Det känns så onödogt liksom. Men, vill man vara med i kompisarnas diskussion om vad vi ska göra idag så måste man anstränga sig lite.
Har inte så mycket att skriva om, eftersom att jag nyss har vaknat. Vi har i alla fall bestämt oss för att strosa runt lite på stan idag, jag Emma och Ragna. Kanske fika lite, köpa en glass, gå ut med Casper och Eddie, två hundar. Det kommer nog bli kul. Casper är Emmas hund, och Eddie är en kompis till Ragnas mammas hund.
Sedan ska jag laga middag ikväll också. Efter det ska jag och mamma möta Hannah och gå till Emmas och Ragnas majbrasa. Det ska bli kul.
Ska gå och göra ett lager headers på photoshop, eftersom att min provversion snart är slut. Då måste man bunkra upp sig på headers förstår du.

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Jag vet, visst känns det tråkigt?

Ha en super bra dag! :)

2008-04-30 @ 09:16:56
URL: http://marinaberglund.blogg.se
Postat av: Hannah

gud vad fin header holle!

2008-04-30 @ 11:12:53
URL: http://hannahinabox.blogg.se
Postat av: Ochrasy

designen blev jättesnygg :) men jag gillade verkligen bilderna med "I love NY" tröjan.

sv: aa, jag förstår vad du menar, och jag tror att jag är den "männsikan" :D jag har verkligen saknat en andledning att ta på mig mina baggyjeans :D
men det är så dåligt för där jag dansar så finns det ingen fortsättningsgrupp i street, så jag måste gå i nybörjare, när jag egentligen ska dansa avancerad

2008-04-30 @ 13:39:56
URL: http://ochrasys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0