Önskar att nån vill ha mina headers

Emma skriver på sin blogg att hon kan göra headers till folk om de vill ha. Jag vill också kunna göra så, men är inte säker på hur bra jag är. Jah gar bara haft photoshop i en vecka, och känner att jag kanske borde lära mig mer. Dessutom vet jag inte vad folk vill ha, så jag skulle nog göra färdiga headers och fråga om nån vill ha. Men samtidigt så känns det också härmigt mot Emma. Jag vet inte riktigt. Jaja, jag laddar upp några headers jag har gjort så att ni ska få se lite hur jag jobbar.  (Klicka för att få större)

        
                                                                                                          *
                                                                                                                      
                     
*Är inte stolt över den här bilden                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Hannah

finaaa!

2008-04-12 @ 10:41:04
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0