Shoooo

Idag har varit en ganska hektisk dag, både skola, cyklande och inget mer haha. Det har i alla fall känts som en väldigt lång dag, även fast jag kanske inte har gjort så mycket.
Det var askul idag när vi skulle cykla, fast jag märkte tyvärr att min cykel är för liten för mig!! Jag älskar den cykeln, så det var lite sorgligt, men jaja man får väl hålla ut. Hade tänkt att jag skulle låna mammas cykel på söndag när vi ska cykla igen, men det visade sig att den är på landet. Så jag får väl cykla på min minicykel.
Imorn är det träslöjd, gympa och lite annat smått och gott. Dessutom ska jag på sång lite senare på eftermiddagen.
Kom på att vi ska träffa kussarna och äta middag imorn också. Vi sks fira min syrra och min kusins födelsedagar. De fyller båda år i april. Det är faktiskt 1 vecka tills Jenny fyller år. Dessutom fyller Emma år på måndag. Grattis i förskott!!
Jag är ledsen att jag inte lägger upp så många bilder men mycket videor från youtube. Grejen är att jag har ingen digitalkamera så jag kan inte ta massa bilder och ladda upp dem på datan. Därför har jag börjat lägga in videor istället. Ska i alla fall försöka lägga upp lite fler bilder, vet inte hur det kommer gå.
Ska gå och kolla på Top Model. Egentligen ville jag se Greys Anatomy, men på grund av den där jäääkla elitserien i ishockey går det inte ikväll.
Piss också.

Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur, var fan e Grey´s!? Vi vill se Grey´s!

2008-04-17 @ 08:15:41
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Postat av: Hannah

Nån bild kanske?

2008-04-17 @ 14:19:10
URL: http://thetastesofmeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0