Sitter här och lyssnar på Bryan Adams...

Idag var vi på Tekniska Museet. Det var rätt tråkigt, men samtidigt skönt att bara hoppa över en vanlig skoldag där vi normalt skulle hafr NO, gympa och bild. Istället fick vi en sovmorgon till halv tio och slutade halv två. Rätt lyxigt faktiskt.
Efter "skolan" gick jag på min dans. Ni kan inte fatta hur hårt hon kör med oss asså. Det är heöt otroligt, när man går därifrån svettas man så jäääkla mycket. Det har varit ganska skönt nu på vintern, för när man kommer ut så har det ju varit kallt och uppfriskande, men nu när det snart blir jättevarmt ute så kommer man ju bara svettas ännu mer när man kommer ut. Jaja, man får väl tänka på alla de kalorier som man bränt. Då kanske det är värt det. Förresten, jag vet inte om jag har skrivit det, men jag och Emma ska sjunga Bryan Adams Heaven. Det är därför jag sitter och lyssnar på den, för att jag vill lära mig den, plus att jag vill börja älska den. Jag tycker den är bra nu, men jag vill lära mig att älska den. För jag tror att att en låt låter mycket bättre om man känner något för den. Därför ska jag försöka känna en känsla när jag lyssnar på den, så att jag (om jag får) sjunger den på scen har något att tänka på, en känsla liksom. Det är lite svårt att förklara, det är säkert ingen som fattar vad jag snackar om. Äsch,
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0