Småsjungandes

Är så jäkla trött.
Gick hela vägen till medis för att ha sång för att sedan upptäcka lappen som satt på dörren: Lektionerna inställda på grund av sjukdom. Guud vad onödigt det kändes att ha gått hela den vägen.
Idag hade vi träslöjd. Jag hatar verkligen träslöjd. Det är bara så jäkla irriterande. Går nånting fel tar det typ tio lektioner att fixa till det. Om det ens går att fixa till.
Jag vet att detta inlägg blev ganska dystert och deprimerande, men alla inlägg är inte en sommardag med vita fladdrande klänningar. Vissa inlägg kan vara kalla slaskdagar med blöta byxor.
Imorn kommer den fruktade dagen då jag ska ha 3 muntliga framställningar. Gud vad jag längtar tills den dagen är slut.
En positv sak är att So You Think You Can Dance kommer ikväll. Det ska bli kul, men de jag hejade på åkte ut ur tävlingen i tisdags. Det var lite sorgligt, men man skapar nya favoriter ganska lätt. Det finns en kille från Sverige som heter Mario som jag gillar. Han är ascool och dansar streetdance. Det kanske är därför jag gillar honom, för att han dansar den dansen som jag går på varje tisdag. Men han är i alla fall bra hur det än är. Sedan är det vissa som dansar lyrisk dans. Jag älskar verkligen lyrisk dans. Man måste vara lite äldre för att dansa det så jag får vänta några år, men när jag kommer upp i den åldern ska jag ta sånna danslektioner. Guuud vad jag tycker det ser vackert ut. Plus, jag tror man känner sig så fri.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Känner dig så fri =P (HOPP)

2008-04-11 @ 19:44:48
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0