Ledsen...

Jag är ledsen att säga att jag nog kommer att lämna denna bloggen. Men till en ny fräsch! Ni som läser min blogg vet att jag ständigt skriver om mat och hur mycket jag älskar det. Därför har jag beslutat mig för att starta en matblogg. Där ska jag skriva ut recept, tips på bra restauranger, lägga ut fina bilder, och sen kan folk ställa frågor till mig om till exempel tips för en italiensk trerätters. Låter väl kul va!! Jag ska också ha kategorier som typ varmrätt, förrätt och efterrätt så kan man bara trycka på den kategorin och läsa alla olika recept. Kanske kommer vara lite få recept nu i början... Ska dock vänta lite med att lägga ut adressen tills hela bloggdesignen är klar.
Hoppas mina trogna läsare hänger med mig till den nya bloggen! Jag kommer absolut skriva lirte vanliga inlägg också, om det är något viktigt som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0