Sorry...

Vet att jag inte skrivit på länge but now i´m all yours!! Har haft fullt upp de senaste dagarna. Hela veckan har faktiskt gått i ett enda svep. Igår var den jobbigaste dagen. Jag kom till skolan, gjorde en muntlig framställning om matlagning, min passion, sa hejdå till vårat lågstadieklassrum som vi inte kommer gå i nästa år, sprang på helflummig teater med klassen och allra sist satte mig på tåget, åkte 40 min och var med på en studentmottagning. Körigt värre. Ni kanske förstår att jag inte riktigt har haft tid att skriva.
Men nu när jag tänker tillbaka på den korta tid då jag skrev varje dag kommer jag ihåg hur jäkligt kul det var. Jag älskade att skriva av mig, även fast det kanske bara var mina närmaste kompisar som läste det sen. Jag vill försöka göra så igen. Jag vill försöka skriva varje dag igen. Men jag kan inte lova att jag kommer hålla det, för det är ett svårt avtal för mig. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi tror på dig holam!

2008-06-06 @ 16:44:22
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0