Shooo

Ville egentligen heta thetasteofme men det var redan upptaget. Synd, för det hade varit bättre.
Är så jäkla glad, för igår bytte jag och syrran rum. Min syster hade det största rummet innan vi bytte, och jag hade det minsta. Jag trodde att jag skulle få vänta tills hon flyttade hemifrån med att byta rum, men igår hon med på att byta rum med mig eftersom att hon säger att hon ändå snart ska flytta ut. Jag är överlycklig!! Nu har jag ett stort rum med balkong, soffa och utrymme!! Kan inte fatta att det faktiskt har hänt. Men det var asjobbigt igår när vi skulle flytta över alla våra grejer till de andras rum. Syrran hade värsta ordnat allt jättefint ismå lådor och så att hon bara kunde ställa in dem. Men jag orkade inte göra så så jag bara slängde alla grejer på sängen.
Berättade just för ena bästisen att jag hade ett stort rum nu. Hon ba: JAAAA!! Nu kan jag äntligen ha folk som sover över hemma hos mig.
Hade tänkt visa en bild på röran men kan inte hitta sladden till mobilen så man kan ladda upp bilder. Är ledsen för jag har ingen digitalkamera som jag kan ta kort med.
Hoppas att jag kommer få några trogna besökare på min blogg thetastesofme. Det vore kul.
Tips på bloggar:
hannahinabox.blogg.se
stockholmsflicka.blogg.se
ragnaa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ragna

HAnnah är verkligen jätteglad över ditt nya rum! Hon väckte mig fem på morgon och ba: Hannah o Jenny har bytt rum! va helt till sig. Men det blir kul att kunna sova där sen.

2008-04-05 @ 11:23:47
URL: http://ragnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0