Tisdagsbesvikelse

Trodde jag skulle få se GG (Gossipgirl) idag, men det visade sig att det typ har slutat. Är så jäkla besviken. Istället kommer So You Think You Can Dance. Det är väl också kul, men GG är sååå mycket bättre.
Det är i alla fall skönt The Starterwife (ett annat rätt bra program) kommer ikväll klockan nio, annars hade jag väl flippat ut helt, haha.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag har lovat mig själv att jag ska skriva varje kväll.
Var hemma hos Hannah idag (Halle som jag kallar henne). Vi körde ett askul maffiaspel. Man skulle få massa uppdrag från massa bossar och sedanskulle man döda folk och jaga golk i bilarna och sånt. Jag vet, det låter rätt våldsamt, men det var faktiskt jättekul.
Hoppas att jag kommer ha folk som läser min blogg, även fast jag bara skriver massa skitsaker. Det är liksom det jag gillar med bloggar, att man kan skriva massa skit. Men samtidigt vill ja ju att folk ska läsa min blogg också.
Måste sluta, för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva.
Bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men Holam, het www.thetastesofme.blogg.se som din undertext på msn ?

2008-03-25 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0